BBO-logo

KO's op zondag: BBO Rainbow Teams-toernooi

Beugels en resultaten

Link naar teamwedstrijdresultaten.

update: Team Loukas en Team Meridian stonden gelijk in R32. 2 boards playoff gewonnen door Loukas.


Na een hobbelige kwalificatiefase waarin we niet alleen de automatiseringsvaardigheden van onze teams mochten testen, maar ook het geduld van onze spelers, Habemus Finalistii!

Ronde van 32 begint op zondag, en hier zijn de teams die erin slaagden vooruit te komen. Teamcaptains, let op uw inbox voor verdere instructies.

Klik hier voor de pagina Rainbow Teams Tournament.

Nr. Team Ronde 1 Ronde 2 Totaal
1 ICC Bridge club 32 52 84
2 grotere club 49 34 83
3 Team BulPort 40 34 74
4 Team SIRINYER SPO 58 12 70
5 terminators 12 56 68
6 Team bommenwerper 35 26 61
7 Team Tonmoy's 4 -12 72 60
8 Teammeridiaan 47 12 59
9 Legionowianin 10 41 51
10 Team Frayne 45 6 51
11 TeamJim Fox 28 21 49
12 Team Chris Cowan 12 35 47
13 Team Supercond 27 20 47
14 VFJ SPORTCLUB 34 12 46
15 Team Chili 43 1 44
16 Tormenta 32 12 44
17 ABTU2020 -2 45 43
18 Team Sarasota 17 23 40
19 Team Stelios Kozis -12 51 39
20 Dump troef 25 13 38
21 Team Aroon Birla 26 12 38
22 BIEDERS 23 12 35
23 Team Linda Groen 23 12 35
24 Team David Zapatka 7 27 34
25 Team Loukas 26 7 33
26 Misfit helden 37 -5 32
27 Team Belau 8 23 31
28 Team Rajasekhar 12 18 30
29 Team Netar Khanna 35 -6 29
30 101BCB 48 -20 28
31 BriMex 9 19 28
32 Team Hendrik 12 15 27
33 Sonny's team 12 15 27
34 Team Ying Wang 0 25 25

Plan

Zondag oktober 11

New York-tijd (US Eastern) Parijse tijd (Centraal-Europa)
Round Start Einde Start Einde # planken
32 K 11: 00 AM 12: 00 PM 5: 00 PM 6: 00 PM 8
16 K 12: 30 PM 1: 30 PM 6: 30 PM 7: 30 PM 8
8 K 2: 00 PM 3: 00 PM 8: 00 PM 9: 00 PM 8
halve finale 3: 15 PM 4: 15 PM 9: 15 PM 10: 15 PM 8
Finale / playoff 4: 30 PM 6: 30 PM 10: 30 PM 12: 30 AM 16/12

Formaat

  • Zondag 11 oktober.
    • Ronde van 32 met 8-board KO-wedstrijden tot de finale.
    • In de finale spelen teams één wedstrijd van 16 borden.


Heb je vragen? Stel ze hier.

22 reacties op “Sunday KOs: BBO Rainbow Teams Tournament”

  1. Chalko

    Dit is volkomen oneerlijk. Onze teamcaptain had BBO via e-mail laten weten welke spelers (samen met de wisselspelers) in elke ronde zouden spelen, maar BBO koos in alle 3 de rondes de 4 basisspelers. Als gevolg hiervan werden we zowel in ronde 2 als in ronde 3 uitgesloten, wat totaal NIET onze schuld was. Ik begrijp niet waarom we zouden moeten worden weggelaten als dit alleen de schuld van BBO was.

    1. Costastro (Quantic Team)

      Ons team naar

    2. Anoniem

      we waren er voor beide rondes en speelden nooit !!!!!! we werden zonder reden eruit gegooid !!!!!

  2. Anoniem

    Ik ben het ermee eens, we speelden maar één spel en wachtten eigenlijk rond de mat van de dag op twee anderen. We hebben de ene ronde die we speelden gewonnen, maar worden bestraft voor het andere team dat niet komt opdagen. Dit is erg teleurstellend in de manier waarop dingen werden gecommuniceerd, uitgevoerd en bestraft wanneer iemand verbeurd. Voel je bedrogen en mishandeld. Triest.

  3. Anoniem

    Als je niet twee spellen speelt, ga je niet vooruit ... niet eerlijk!

  4. pwqn

    Niet alles werkt perfect de eerste keer dat ik het geweldig vond en ik kijk uit naar verdere dergelijke evenementen. Bedankt Diana voor al het doordachte werk

  5. athanase53

    Als idee is het spannend. MAAR het is duidelijk dat er nog NIET de technische mogelijkheden zijn voor zo'n groot evenement. Veel dingen om rekening mee te houden voor de volgende keer.
    1. Begin met GROEPEN teams (max. 60 per groep). Je zou 3 groepen van 60 teams kunnen maken en de 10 (of 11) beste van elk team kunnen kiezen
    2. Vraag vanaf het begin van de aanvoerders het exacte programma van de wisselspelers. OF LAAT ZE ALLEEN OM elke ronde uit hen te kiezen.
    3. Wat zijn precies de garanties dat de 2 partners niet communiceren tijdens het spel ???
    Hoe dan ook, we zullen je de volgende keer ondersteunen. U bent een van de weinige hoop die we hebben om grote games te spelen tijdens de Convid-periode en we moeten u danken voor uw inspanningen

  6. Anoniem

    Een week opgewonden gewacht, in het begin klinkt het geweldig, aan het einde echte grote teleurstelling

  7. drjozef

    We waardeerden de inspanningen van BBO om met zoveel teams een succesvol toernooi te leiden. Hoewel er zaterdag veel moeilijkheden en tegenslagen waren, lijdt het geen twijfel dat het BBO-team samenkomt om de valkuilen te achterhalen en alle nodige corrigerende maatregelen te nemen. Mijn partner en ik (die samen minder dan 1000 logins op BBO hebben) werden in de eerste ronde gepaard met spelers die individueel 5000+ logins op BBO hadden en we dachten dat de koppeling buitengewoon slecht overeenkwam. We zouden in de toekomst niet geneigd zijn anderen aan te moedigen om deel te nemen als dit is hoe teams in de toekomst zullen worden gekoppeld,
    had meer dan een team dat spelers van een lager niveau had

    1. Anoniem

      Ik ben het ermee eens dat het evenement niet goed werd uitgevoerd. Maar tot een punt dat u zei, in open teamspellen die worden geplaatst, wordt het zwakste team in de eerste ronde altijd gepaard met het sterkste team en het tweede zwakste met het tweede sterkste, enz. Dit is opzettelijk. Ik weet niet hoe ze dit evenement hebben gezaaid (of de teams hebben gekozen), maar we zaten in het midden en werden in onze eerste ronde gekoppeld aan een ander "midden" team.

  8. devedisi

    Zeer teleurstellend toernooi. We erkennen en waarderen zeker het belang van de BBO tijdens deze voortdurende Covid-19-periode. Denk je echter dat het organiseren van een gratis toernooi je toestemming geeft om zo'n vreselijk werk te doen? Veel teams konden niet spelen in de 2e ronde vanwege de fout van BBO met betrekking tot opstellingen en andere technische problemen. Nu, alsof er niets is gebeurd, ga je door naar de knock-outs, met op de een of andere manier willekeurig geselecteerde 32 teams. Als dit een "experimenteel" toernooi was, waarom heb je het ons dan niet voor het evenement verteld? Misschien zouden sommigen van ons ervoor kiezen om niet deel te nemen aan deze "experimentele" dingen. Spelers van ons team, en veel andere spelers, wachtten na de eerste ronde tevergeefs ongeveer 2.5 uur online. Ik nodig alle teleurgestelde spelers uit om hun opmerkingen per e-mail of vanaf hier naar de BBO te sturen. En ik nodig alle organisatoren van dit evenement vriendelijk uit om mijn excuses aan te bieden van spelers die gisteren veel, voor niets, hebben gewacht.

  9. Anoniem

    Kibitzing toegestaan.?

  10. Albert_spion

    van de 32 teams die "doorgingen" naar de KO - 13 speelden slechts 1 wedstrijd.
    dit is echt belachelijk.

  11. Elly C

    Met zo weinig ronden om je te kwalificeren, is knock-out toch het beste? Waarom zou een team dat speelt en hun wedstrijden wint, zich niet kwalificeren terwijl teams er een verliezen of er geen spelen - doorgaan? 12 geven voor niet spelen is een andere dwaasheid zonder VP's?

  12. Diana

    Bedankt allemaal voor je deelname aan de Rainbow Teams. Veel aspecten hadden beter kunnen worden aangepakt.

    We hebben alle commentaren hier in de verschillende nieuwsartikelen en e-mails en berichten van spelers en teamcaptains gelezen. We zullen ons best doen om de volgende keer voor een betere communicatie te zorgen.

    Na afloop van dit evenement zal ons team alle incidenten zorgvuldig onderzoeken en schaalbare oplossingen voorbereiden voor de volgende grote toernooien.

    Onze excuses voor de niet optimale logistiek van het toernooi. We zullen het opnieuw proberen en hopen je te zien bij onze volgende beproevingen.

  13. anna0350

    Deberian haber annuleer de torneo en geen enkele conditio sine qua non.

  14. Anoniem

    Wat een CLUSTER ______________! Teams met slechts 1 e gespeeld zijn binnen en degenen onder ons die een hele dag hebben verspild, staan ​​in de kou. We hebben beide wedstrijden gewonnen. Laat het me weten dat de volgende keer dat het volgende teamevenement experimenteel is en of Diana er iets mee te maken heeft, want dan doen we NIET mee. Dit is een klap in het gezicht van de teams die er waren en klaar waren om te spelen. Wat waren de criteria voor het maken van de selecties voor de finale ???? Zullen we het ooit weten. Dus omdat dit "gratis" was, mag je ons op een oude manier behandelen?
    Perry Poole
    gluman55

  15. Anoniem

    Het was niet te verontschuldigen dat je niet met al je teamgenoten tegelijk kon chatten terwijl je meer dan 2 uur online wachtte. Je zou je teamnaam in de privéchat moeten kunnen invoeren. De communicatie vanuit de toernooistoel was het ergst. Iemand de langste tijd niets laten weten. Gewoon verschrikkelijk!

  16. slager85

    Ik ben het eens met alle opmerkingen dat dit toernooi in veel opzichten een ramp was. Een van de ergste was het gebrek aan communicatie, met slechts een paar berichten aan de spelers. Blijkbaar zijn er enkele e-mails verzonden, maar wie verlaat zijn computer om e-mails te checken wanneer hij verwacht dat hij een moment kan gaan zitten? Op de versie van BBO (Ver 1) die ik gebruik, wordt ik door het openen van een ander browserscherm afgemeld bij BBO, zodat de verbinding verbroken wordt en ons team kan worden gediskwalificeerd.
    Een ander groot probleem is dat spelers om onbekende redenen de verbinding verbreken. Dit lijkt voor veel mensen een BBO-probleem te zijn, geen probleem met internet- of computerinstellingen. Mijn vaste partner met Windows 7 Home Edition en V3 van BBO wordt tot 20 keer per dag verbroken tijdens het bieden of het spelen van de hand. Er is geen andere indicatie van het probleem dan het verschijnen van andere spelers die niet bieden of een kaart spelen. Ze moet uitloggen en weer inloggen om verder te spelen. Dit is zelden een probleem voor mij. Als anderen een soortgelijk probleem ondervinden dat niet met hun internetverbinding te maken heeft, laat het BBO dan weten, aangezien het een bug in hun software lijkt te zijn. Ik draai ook Windows 7 en V3 BBO-software op een andere computer en verbreek zelden de verbinding. Een soort indicator op het BBO-scherm om de speler te laten weten dat ze verbonden of verbroken zijn, zou een leuke functie zijn.

    Het was totaal oneerlijk jegens die spelers die buiten hun schuld niet aan het spelen waren, maar hetzelfde gebeurt in gewone paren, vooral bij speedball, wanneer de handen niet binnen de toegestane tijd worden voltooid als gevolg van een of meer traag spel spelers.

  17. Thorvald

    Met ongeveer 20 teams die niet komen opdagen, hoe kan het dan moeilijk zijn om de teams elkaar te laten ontmoeten?
    Onze eerste wedstrijd gaf 1 voor een Bye, in onze tweede wedstrijd wonnen we met 12, na ongeveer 15 of 6 wissels.
    Je zou kunnen zeggen dat we ook 15 voor de bye zouden moeten krijgen, want het was niet onze schuld. Maar 27 was net genoeg voor plaats nr. 32, maar een toss van een munt besloot dat we vandaag niet moesten spelen, maar gezien het gebrek aan organisatie voelt het niet zo erg.

    Ik hoop dat het beste team kan winnen. In totaal hebben we ongeveer 8 uur gebruikt en hebben we 9 boards gespeeld, ik heb geen slechter gezien sinds het begin van online bridge

  18. lidmaatbridge

    Ons team won onze eerste wedstrijd, waarna iedereen trouw 3.5 uur online bleef, maar nooit werd uitgenodigd voor ronde 2, waarna ronde 3 werd geannuleerd. Mijn teamgenoten waren nieuw in teamspel en waren grondig gedesillusioneerd over hoe dit kon gebeuren, waarbij ze de helft van hun dag verspilden en me vroegen wat er aan de hand was, maar ik had geen informatie gekregen om ze te geven. OK, we kregen niet alleen het team dat niet de kans kreeg om te spelen. Ik dacht dat je, vanwege de mensen die zich aan de regels hielden maar niet mochten spelen, misschien een troosttoernooi zou houden, alleen voor die mensen. Ik denk dat het ons geloof in uw respect voor onze tijd zou kunnen herstellen. Overweeg deze optie.

  19. Anoniem

    Ons team was teleurgesteld. Wilde echt meedoen.